Framme

20 Okt

Konstigt. Som om jag aldrig laemnat Seoul, kaenns det. Lukterna, traengseln i tunnelbanan, folkmyllret….allt mycket-mycket vaelbekant. Hemvant, men utan att vara det minsta trist.

Otroligt roligt att vara haer igen!

9 svar to “Framme”

  1. brownie måndag, 20 oktober , 2008 den 8:38 e m #

    Ahhh jag förstår känslan exakt, precis så kände jag när jag återvände till samma ställe, jag varit på innan, för att göra utlandstjänstgöring. Det är precis som man aldrig lämnat.

    Have fun!

  2. Jenny tisdag, 21 oktober , 2008 den 3:09 f m #

    Välkommen hit!

  3. Wanda onsdag, 22 oktober , 2008 den 5:50 f m #

    Ha det gött!🙂

  4. Catrin onsdag, 22 oktober , 2008 den 3:45 e m #

    Vad stod överst på ”todo-listan”? För mig var det översta våningen på Dongdaemun shopping. Där kan Panduro slänga sig i väggen🙂

  5. Ia onsdag, 22 oktober , 2008 den 4:47 e m #

    Otroligt roligt att du aer daer igen!

  6. Peter Harold torsdag, 23 oktober , 2008 den 10:05 f m #

    You got your soul in Seoul, måhända…?!!😉

  7. Jämten torsdag, 23 oktober , 2008 den 12:59 e m #

    Va roligt!
    Ha det så bra du bara kan!

  8. annieverse måndag, 27 oktober , 2008 den 6:08 f m #

    Alla: tack för hälsningarna🙂

  9. annieverse måndag, 27 oktober , 2008 den 6:09 f m #

    Brownies: visst är det spooky? Precis som man aldrig åkt iväg…

    Catrin: ”pärlvåningen” på Dongdaemun ägnades några timmar, kan du tro…och sen hade ju R köpt med sig grejer till mig från Shanghai med😉

Kommentera

