Iiiiiiiiiihhhhhhh!!!

4 Sep

Yes, yes, YEEEEEEEEEES!!!!!

Nu är det bokat och klart. I mitten av oktober vet ni, då jävlar i havet ska jag ha en helt fantastisk semestervecka, i vännerna A:s och R:s (hon med handfatet, ni vet), sällskap.

Var jag ska? Jo, till det här gyttret. Tack vare att min man har alldeles förbannat många gratispoäng på flyget 😉

13 svar to “Iiiiiiiiiihhhhhhh!!!”

  1. Bim HD torsdag, 4 september , 2008 den 4:13 e m #

    hm… vill ha en sån karl 🙂 med massor av poäng… 🙂
    Må så grankott…

  2. annieverse torsdag, 4 september , 2008 den 4:18 e m #

    Bim: hihi, jag ska erkänna att jag någon gång emellanåt har övervägt att sätta en ”Till salu till lägstbjudande”-skylt på honom, men så kommer jag ju att tänka på hans flygpoäng och då kommer ju saken i ett HELT annat läge 😉

  3. brownie torsdag, 4 september , 2008 den 6:18 e m #

    Wohooo, vad kul 🙂

  4. Gunilla torsdag, 4 september , 2008 den 7:26 e m #

    Seul eller Beijing? Om Beijing- köp ett handfat åt mig med!*S* Jag kommer ner o hämtar det i Tyskland..*L*

  5. Cicci fredag, 5 september , 2008 den 5:12 f m #

    Ha det så kul och bara njut!

  6. anonyma a fredag, 5 september , 2008 den 5:56 f m #

    Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Du vet att namdaemun ar borta suck!!!

  7. Tanten fredag, 5 september , 2008 den 6:31 f m #

    Vad kul! Jag blir inte så lite avundsjuk.

  8. Jämten lördag, 6 september , 2008 den 4:03 e m #

    Va kul för dig! =D

  9. Victoria söndag, 7 september , 2008 den 10:02 e m #

    Wo-hoo! Vad kul att du får resa! Kram/Vic

  10. Bim HD måndag, 8 september , 2008 den 5:00 e m #

    Hm, är hiskeligt less på regn och kyla… standardklädsel – regnkläder, suck…
    Må så grankott… värme och sol önskas!!!

  11. annieverse tisdag, 9 september , 2008 den 1:00 e m #

    brownie: YES 🙂

    Gunilla: Seoul, får väl se om jag hittar några fina handfat där 😉

    Cicci: ska jag absolut!

    anonyma a: usch ja, det har jag läst om…

    Tanten: ja, det är så roligt att ha något sånt här att se fram emot!

    Jämten: JAJAMÄNSAN!!

    Victoria: gissa om jag är lycklig?!?

    Bim: och här i Düsseldorf är sommaren tillbaka med 26 grader och solsken…märkligt…

  12. Catrin onsdag, 17 september , 2008 den 6:10 e m #

    Neeeej, vi missar varandra i gyttret. Jag reser 25 september och stannar till 6 oktober. Attans, järnspikar…

  13. annieverse torsdag, 18 september , 2008 den 12:39 e m #

    Catrin: nej men vad faaaasen! Usch vad synd!!!
    Hur känns det att vara hemma igen, förresten?

Kommentera

