Jag drar

27 Mar

Nu blir det påsklov, gott folk! Vi firar detta med en resa i österled. Tror nog inte jag kommer att höra av mig här på bloggen förrän jag är tillbaka om en vecka.

Tillönskar er alla en riktigt fin och vårlik påsk!

7 svar to “Jag drar”

  1. Monica söndag, 28 mars , 2010 den 10:44 f m #

    Önskar en trevlig resa i efterskott liksom en glad påsk! Hoppas ni finner vad ni söker!🙂

  2. Wanda söndag, 28 mars , 2010 den 10:51 f m #

    Glad Påsk!🙂

  3. Cicci söndag, 28 mars , 2010 den 4:59 e m #

    Glad Påsk på er!

  4. Haydee söndag, 28 mars , 2010 den 7:52 e m #

    Glad påsk!!🙂

  5. anne söndag, 28 mars , 2010 den 8:33 e m #

    Bara du rapporterar när du kommer hem!!!

  6. allatalarsvenska tisdag, 30 mars , 2010 den 12:46 e m #

    Glad påsk!

  7. Lotta fredag, 2 april , 2010 den 3:14 e m #

    Låter härligt med lite semester! Ha en riktigt glad påsk!!!

Kommentera

