Sweet dreams!

20 Feb

Senast jag hasade omkring på mitt lokala Carran (Carrefour, alltså) råkade jag (i pur tristess?!?!) förirra mig in på kuddavdelningen. Men hörni, vad imponerande DET var! Mängder av alla möjliga och omöjliga typer av kuddar – och betydligt intressantare än standardvarianterna man hittar hemmavid (mjuk/medel/hård/ergonomisk).

Kunde inte låta bli att fulfotografera några av de mest intressanta varianterna – håll till godo…

Happiness forever pillow – kan det bli bättre?!?!

…men det är klart, en rosendoftande kudde är ju också lockande….i övrigt fanns det en variant som doftade jasmin också…och en som doftade lavendel….hrmmmm….svårt val…

…men det är klart…Air Force One Pillow…..om det är bra nog för The President of the United States, då torde det ju duga utmärkt för mig med….

….men usch vad svårt det blir NU då…jag har ingen som helst aning om vad ”IACOCCA Hydrophilic”  betyder, men det låter ju jätteseriöst och vetenskapligt testat och allt….

…äh vad fasen, jag mäktar inte med att välja kudde just nu. Tror jag köper lite chips som jag kan tugga på i soffan medan jag kontemplerar kuddkvaliteter. Flera nya spännande smaker att välja på ser jag…tång, krabba, Bangkok Chicken Wings, indonesiska grillspett….hrmmm, ja och så den i min smak väldigt udda varianten Blueberries (ej i bild)…..ehhhh…nja….den går nog fetbort för min del….

11 svar to “Sweet dreams!”

  1. Brysselkakan söndag, 20 februari , 2011 den 11:38 f m #

    Det är ju tur att de så väl beskriver kuddarnas egenskaper 😉 Så du slipper undra! Och priserna såg oxå bra ut!
    Blåbärs chips??? Ja, kanske gott… mina stora söner gillar att dippa chips och strips i mjukglass, då kanske blåbär kunde funka!!!

    • annieverse söndag, 20 februari , 2011 den 12:07 e m #

      Dippa chips i mjukglass?!?!? DET var något nytt för mig!!! Jag reagerade automatiskt med ”urrrrrrk” när jag såg blåbärschipsen…men jag kanske inte ska vara så fördömande….

  2. frunatmaken söndag, 20 februari , 2011 den 11:51 f m #

    Kudde låter bra, blåbärschips inte riktigt lika bra.

    • annieverse söndag, 20 februari , 2011 den 12:08 e m #

      Huvudet på spiken!!!

  3. Monica söndag, 20 februari , 2011 den 1:26 e m #

    Det får plötsligt den nya produkten Kexchoklad med blåbär att te sig rimlig…

    Kanske blåbärens alla hälsobefrämjande egenskaper trollar bort chipsens tidigare kända ohälsosamma??? 😉

    • annieverse söndag, 20 februari , 2011 den 2:56 e m #

      Nollsummespel!!!

  4. Cicci söndag, 20 februari , 2011 den 3:49 e m #

    Hur var det nu… arraksboll i majonnäs och grillchips…

    • Lena tisdag, 22 februari , 2011 den 3:00 e m #

      Jag tänkte precis på detsamma, Cicci… fast grillchipsen var med mjuk ”dajm”, och den sensationen återupplevde jag i julas … mmmmm…

      • annieverse onsdag, 23 februari , 2011 den 2:24 f m #

        Lena och Cicci 😉

  5. Elisabeth söndag, 20 februari , 2011 den 5:03 e m #

    IACOCCA Hydrophilic-kudden SER dessutom vetenskaplig vetenskaplig och seriös ut, med de seriösa människorna på framsidan! 😉

    • annieverse onsdag, 23 februari , 2011 den 2:25 f m #

      Jag tänkte också på det, de seriösa människorna 😉

Kommentera

