Strul som jag förmodligen kan leva med

19 Jun

Jag har grava problem med Internetanslutningen här i Sverige, fasen vet varför, när min man kopplar in sin dator funkar det alldeles utmärkt. Enligt Telias support är det min dator det är fel på, nätverkskortet bör installeras om. Låter inte sådär jättekul. Det blir ofrivillig semester ett tag…kanske hela sommaren om det inte löser sig? Jag har inte något emot semester, men vill ju gärna själv bestämma när den ska infalla och hur lång den ska vara. Skit också.

Vi får väl se hur ofta jag kan uppdatera mig här, med andra ord.

Men i övrigt är allt bra, den nya trädgården frodas och vi har en massa skojiga aktiviteter för oss och en massa trevliga människor vi ska träffa, så jag lär inte ha några sysselsättningsproblem trots Internetstrulet, om man säger så.

Glad midsommar, alla🙂

7 svar to “Strul som jag förmodligen kan leva med”

  1. Tanten fredag, 19 juni , 2009 den 10:01 f m #

    Nämen, så kan väl inte datorn bete sig!?! Jag kommer ju att sakna dig om inte det skärper till sig så att du får kontakt med cyberspace.

  2. Elisabeth fredag, 19 juni , 2009 den 10:37 f m #

    Telia, de påstår alltid så mycket… Håller med Tanten här ovan; jag kommer att sakna dina blogginlägg, så nu får Telia faktiskt skärpa sig.😉

  3. Monica fredag, 19 juni , 2009 den 11:15 f m #

    Ja du ”felia” har inte alltid så rätt för sig…

    Inte funderat på ett mobilt bredband? Mitt är mycket samarbetsvilligt!

    Trevlig midsommar till er också. Hoppas det mörka molnet i väster inte betyder regn…

  4. Per fredag, 19 juni , 2009 den 11:51 f m #

    Önskar en glad midsommar…:)

  5. Brysselkakan fredag, 19 juni , 2009 den 12:17 e m #

    Behöver du hjälp tror jag J kan fixa det, han är makalös när det gäller sådant strul!
    Glad midsommar!

  6. allatalarsvenska måndag, 22 juni , 2009 den 7:42 f m #

    Fy för internetstrul. Det bara _ska_ funka ju.

  7. Wanda måndag, 22 juni , 2009 den 11:53 f m #

    We cannot vara ohne dina inlägg! Det går bara nicht!

Kommentera

