Iväg igen

21 Maj

Långhelg igen, och jag sticker med dottern till Hamburg för att träffa en moster och en av mina kusiner, hasa omkring på stan och ha det trevligt. Det tänkte jag göra iklädd det här somriga halsbandet, som jag gjorde klart igår.

Ha en trevlig helg, alla!

Pearlsnmanga

13 svar to “Iväg igen”

  1. Tanten torsdag, 21 maj , 2009 den 7:56 f m #

    Näe vad gulligt. Jag hoppas att ni får det trevligt!

  2. Monica torsdag, 21 maj , 2009 den 8:36 f m #

    Katt= finfint 🙂

  3. annieverse torsdag, 21 maj , 2009 den 8:43 f m #

    Tanten: tack =) Hoppas du också får en skön helg!

    Monica: visste väl att du skulle gilla det, hihi! Ha en trevlig helg!

  4. Haydee torsdag, 21 maj , 2009 den 9:39 f m #

    Har du också släktingar i Hamburg? Vad kul!
    Ha det så trevligt!! 🙂

  5. Brigitta torsdag, 21 maj , 2009 den 9:53 f m #

    Have fun in Hamburg!

  6. Elisabeth torsdag, 21 maj , 2009 den 10:15 f m #

    Vilket gulligt halsband! Och långhelg är ju aldrig fel. 😉

  7. Wanda lördag, 23 maj , 2009 den 7:54 f m #

    Ha det så göööööött! 🙂

  8. kusin Annika lördag, 23 maj , 2009 den 6:39 e m #

    Jättefint halsband! Hoppas helgen blir fin!

  9. annieverse måndag, 25 maj , 2009 den 2:18 e m #

    Haydee: jäpp – du med alltså?

    Birgitta: tack!

    Elisabeth: nej, vem har något emot långhelger?

    Wanda: tack 🙂

    Annika: jag är faktiskt lite nöjd med halsbandet, ja 😉

  10. Haydee måndag, 25 maj , 2009 den 4:06 e m #

    Ja, en av min mammas mostrar bor där. Inte helt fel att ha släkt och vänner i olika intressanta städer. 🙂

  11. Anna måndag, 25 maj , 2009 den 4:11 e m #

    vilket fint halsband, har du gjort det själv?

  12. annieverse måndag, 25 maj , 2009 den 4:15 e m #

    Haydee: visst är det så! Tänk på det ifall du längtar till Mumbai 😉

  13. annieverse måndag, 25 maj , 2009 den 4:18 e m #

    Anna: jahadå, alldeles själv! Av sötvattenspärlor, balisilver, bergkristall och det piffiga hänget jag sprang på i Seoul!

Kommentera

