Förresten….

14 Maj

…. med tanke på senaste inlägget nedan…(wow! jag tänker!!!)…kanske jag ska byta underrubriken på bloggen. Från ”Mitt liv som UFO fortsätter” till ”En hjärndöds bekännelser”. Eller varför inte till ”Dummare kan ingen vara”.  Kanske rentavt till ”Där stupiditeten inte känner några gränser”.

10 svar to “Förresten….”

  1. Mie letar guldkanter torsdag, 14 maj , 2009 den 2:37 e m #

    Nej nej nej så hård mot dig själv behöver du inte vara! Du bloggar ju om det o bara DET är ju modigt;)

  2. annieverse torsdag, 14 maj , 2009 den 2:43 e m #

    Mie: eller så är det dumdristigt 😉
    Jag orkar nästan bara skratta över hur klantigt det har blivit…

  3. Tanten torsdag, 14 maj , 2009 den 2:47 e m #

    Jamen hör här nu, det är väl inte så vimsigt. Jag vet många som är värre. Var inte så orättvis mot dig. Det skulle du inte vara mot någon annan.

  4. annieverse torsdag, 14 maj , 2009 den 2:49 e m #

    Tanten: nej, alldeles rätt, så oschysst hade jag inte varit mot någon annan. Fast jag är inte så arg på mig själv egentligen. Mer häpen över hur tokigt det kan bli, hopplala.

  5. Monica torsdag, 14 maj , 2009 den 5:52 e m #

    Men du är ju tack och lov bara mänsklig! Vad sägs om ”en riktig människas bekännelser”?

    Själv har jag städat köket. jag glömde stänga av elvispen när jag lyfte upp den ur chokladkakssmeten… Gissa om jag ock köket blev stiliga?! Huv’et under armen har vi alla ibland!

    Som du själv sagt någon gång ”vad gör det om hundra år”?

  6. Elisabeth torsdag, 14 maj , 2009 den 6:03 e m #

    En annan variant vore ”Mitt liv som FÖRVIRRAT Ufo fortsätter”. 😉 Jag ställde förresten in diskmedlet i kylskåpet för ett tag sedan – hm, hur tänkte jag där egentligen?

  7. kusin Annika fredag, 15 maj , 2009 den 7:48 e m #

    Håller med övriga kommentarer att du inte får vara så hård mot dig själv, misstag kan vi ju alla göra,, speciellt om man har haft så mycket att tänka på som du har haft.. Tur att inget blev stulet i garaget. Vi har en källardörr som ibland inte går i lås ordentligt (man måste dra den uppåt tills låset klickar till) så det har hänt att jag kommit hem till en källardörr på vid gavel… INTE så bra… Vi ska byta den så småningom men det är ett stort projekt pga husets allmänna snedhet..

  8. Brigitta lördag, 16 maj , 2009 den 10:59 f m #

    Nej det tycker jag inte att du ska.
    De flesta i liknande situationer har också gjort sådana grejer, men alla bloggar ju inte så öppet om det!
    Spara på det och om 3 månader så är det en kul historia att förtälja….. bra sätt att få andra att skratt 🙂

  9. Brunkullan lördag, 16 maj , 2009 den 7:33 e m #

    Häromveckan letade jag som en tok efter min mobiltelefon. Jag svor gormade och sprang runt i hela lägenheten. Till slut så kom jag på den briljanta idén att ringa på mobilen och höra var det började låta.
    Problemet var bara att signalen hördes bara på slutet innan mobilsvar gick igång (för jag har stegrande ljud på signalen). Jag stod som förstenad och höll andan för att höra varifrån det lät.
    Jag fick ringa ett ANTAL gånger innan jag hittade igen mobilen.

    Var den låg?

    Bland allt bröd i brödskåpet ovanför kylskåpet!

    Sen ska vi inte tala om den gången Mannen hittade mina strumpor I TOALETTEN!
    =)

  10. annieverse söndag, 17 maj , 2009 den 8:26 f m #

    Monica: oh, det där vispmisstaget har jag också gjort…konstigt att det alltid är just chokladsmet man jobbar med när man glömmer stänga av…

    Elisabeth: haha, där håller sig diskmedlet säkert fräscht!

    kusin Annika: uppps, läskigt med källardörren! Hoppas inget har blivit stulet hos er heller…

    Birgitta: jo, jag tror att jag kommer att åtminstone le åt det redan om någon vecka eller så 😉

Kommentera

