Örrrrk

5 Dec

schokomuseum6

Men ÄR inte det här lite äckligt? Vem i hela friden vill tugga choklad i denna form?

Okej, till nöds kan jag väl smälla i mig vit och mörk choklad i form av ett par glasögon. Men inte ger jag mig på att snaska upp en hörapparat och en……örrrrk….lösgom!

Den som kreerade denna ”Seniorenteller” (seniortallrik) kan inte ha varit vid sina sinnens fulla bruk. Finns på chokladmuséet i Köln. Jag har god lust att ringa dit och kolla försäljningsstatistiken.

9 svar to “Örrrrk”

  1. Monica fredag, 5 december , 2008 den 3:25 e m #

    Det finns något som heter grabbar. Somliga sådana har mycket underlig humor och än sämre smak… Den asken hade på vissa av mina tidigare mansdominerade arbetsplatser renderat MÅNGA pluspoäng. Själv håller jag med dig.

  2. Elisabeth fredag, 5 december , 2008 den 4:23 e m #

    Nä, den personen hade nog inte alla koppar i skåpet, så att säga. Det enda positiva, fast det blir ju negativt egentligen, är att lösgommen verkligen är ruskigt porträttlik.

  3. brownie fredag, 5 december , 2008 den 4:42 e m #

    Hahaha galna tyskar

  4. Jämten fredag, 5 december , 2008 den 10:21 e m #

    Ja fast till en person som verkligen har allt, så kan jag nog tycka att den där presenten är helt okey ändå. Den går ju faktiskt att äta, är lite kul och är inget som man bara ställer i hyllan för att samla damm.
    =)

  5. Tanten lördag, 6 december , 2008 den 10:48 f m #

    Fast choooklad är ju ändå alltid choooklad.

  6. Ia måndag, 8 december , 2008 den 8:21 e m #

    Bara namnet…

  7. Brigitta tisdag, 9 december , 2008 den 11:37 f m #

    Usch ja!
    Och vilken senior skulle vilja få den som present? lite förnedrande, kanske?

  8. annieverse tisdag, 9 december , 2008 den 4:21 e m #

    Monica: ja, det kanske är mer killhumor det här?

    Elisabeth: visst är den!!

    brownie. det kan man definitivt tycka…

    Jämten: nä, haha, den lär nog inte samla damm den lösgommen!

    Tanten: jo….men för mig finns det faktiskt gränser…

    Ia: eller hur?!?

    Birgitta: jag hade blivit störtsur!

  9. Wanda onsdag, 10 december , 2008 den 10:04 f m #

    Hahahaha! Det där var faktiskt riktigt äckligt!
    Urrrk…

    😉

Kommentera

