Nya halsband och en award

26 Nov

neck4

neck5

Jag har haft lite tid in between jobs på sistone och då blivit inspirerad att pyssla ihop halsband igen. Här är två av mina senaste alster. Det första har jag gjort utifrån Halsbandsboken som säljs på Panduro, det andra är fritt ihopfantiserat. Det är så kul att frossa i nya pärlor, stenar, berlocker och kedjor jag köpte i Seoul – plus allt som kära R hade med sig till mig från Kina!

Och så har jag fått en award! Tack snälla Jämten =)

bloggaward

Reglerna är som följer:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag skickar den vidare till bloggar som jag gillar och som jag är en trogen läsare hos:

Den ojämförlige Peter Harold
Plasttanten
Funderingar någonstans ifrån
Absolut Brownie
Ela
Barbafjant
Alla talar svenska

(Jag skulle kunna lägga upp många, många fler länkar, men det gitter jag inte…ni som känner er träffade vet nog vilka ni är ändå, hihi…)

12 svar to “Nya halsband och en award”

  1. Elisabeth onsdag, 26 november , 2008 den 5:38 e m #

    Vielen dank!🙂

  2. annieverse onsdag, 26 november , 2008 den 5:45 e m #

    Vassego!

  3. Tanten onsdag, 26 november , 2008 den 6:10 e m #

    Tack! Jag behövde en uppmuntran i dag. Så ska jag bara se om jag lyckas skicka vidare.

  4. annieverse onsdag, 26 november , 2008 den 6:18 e m #

    Tanten: vassego till dig med!
    Det är inte så svårt att skicka vidare – till och med jag fick till det😉

  5. Jämten onsdag, 26 november , 2008 den 8:30 e m #

    Jättefina halsband!
    =D

  6. Anonyma A torsdag, 27 november , 2008 den 12:54 f m #

    Fint!!!!!!!! Jag tycker mycket om den andra.

  7. carina torsdag, 27 november , 2008 den 5:56 f m #

    Vilka fina halsband, jag har inhandlat mig ett start kitt, nu får jag inspiration att sätta igg.
    Ha en skön dag i Tyskland, jag är inom kort där och lullar runt på en julmarknad.

  8. Wanda torsdag, 27 november , 2008 den 8:45 f m #

    Här får du en award till.🙂

  9. brownie torsdag, 27 november , 2008 den 9:09 e m #

    Jättefina halsband….men…vilken nominering *snyft* Jag har precis gråtit en skvätt och sitter nu och filar på mitt tacktal😉

    Danke schön!

  10. annieverse torsdag, 27 november , 2008 den 9:39 e m #

    Jämten: tack för det =)

    carina: lycka till med startkitet! Det är KUL att pyssla ihop smycken! Hoppas du får en riktigt bra dag på tysk julmarknad!

    Wanda: åh…TACK =)

    brownie: emotser med största spänning tacktalet😉

  11. Peter Harold fredag, 28 november , 2008 den 10:24 f m #

    Nämen… nu rodnar jag igen…!🙂

  12. annieverse fredag, 28 november , 2008 den 5:59 e m #

    Peter: jag gillar när jag får dig att rodna😉

Kommentera

