Confusion cooking

15 Nov

confusioncooking

Lördagslunch på temat man tager vad man haver: morötter, köttbullar och Zwiebelknödel (knödel med lök i).

Fint va?

🙂

7 svar to “Confusion cooking”

  1. Tanten lördag, 15 november , 2008 den 2:03 e m #

    Låter skumt men funkar säkert. Knödel är smaskens även om jag vill ha tjeckisk surkål till min.

  2. Monica lördag, 15 november , 2008 den 2:50 e m #

    Sommaren i Lindau ter sig plötsligt nära…
    Fast jag fick inte köttbullar…

  3. Lucy söndag, 16 november , 2008 den 11:19 f m #

    Hehe.. Det var ju lite fyndigt =D

  4. annieverse söndag, 16 november , 2008 den 10:05 e m #

    Tanten: det blev inte helt oävet, faktiskt. Tjeckisk surkål, ja det är grejer det!

    Monica: deja vu…

    Lucy: man har det inte roligare än vad man gör sig😉

  5. Jämten måndag, 17 november , 2008 den 12:37 e m #

    Får man leka med maten?😉

  6. annieverse tisdag, 18 november , 2008 den 5:05 e m #

    Jämten: klart man får🙂

  7. Moböjs lördag, 22 november , 2008 den 9:59 f m #

    Åh, knödel tror jag bestämt jag ätit nån gång, som kroppkaka utan ”kropp” typ! =)

    Men du, det var allt en flott upplagd måltid får jag lov att tycka.

Kommentera

