Annieverse goes Ansiktsbok

3 Nov

Vi hade besök i helgen av kära vänner från Sverige, en annan ”ex-koreansk” familj. Åkte runt med dem i den düsseldorfska omnejden, åt god mat ihop, pratade gamla minnen – allt som allt en supertrevlig weekend.

Nu är man tillbaka i grottekvarnen igen, sista delen av ett stort uppdrag ska levereras i eftermiddag, nu sitter jag och korrekturläser. Det är så erbarmligt tråkigt att jag som avledningsmanöver har gjort något som jag lovat mig själv att jag ALDRIG-ALDRIG-AAAAAALDRIG ska göra, nämligen hoppat på Facebook-tåget. Och jag måste erkänna att det är superkul att sitta och söka efter gamla skolkamrater, släktingar och vänner! I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska med ansiktsboken till, och har jag verkligen tid att flumma runt ännu mer i sajberspejs än vad jag redan gör idag? Hrmmmm.

Bjuder idag på två höstfagra bilder från Seoul. Väl bekomme.

13 svar to “Annieverse goes Ansiktsbok”

  1. Tanten måndag, 3 november , 2008 den 5:04 e m #

    Det där känner jag igen. Jag finns där men jag vet inte riktigt vad det ska vara bra för.

  2. annieverse måndag, 3 november , 2008 den 5:23 e m #

    Tanten: Ha! Nu ska jag minsann se om jag hittar dig där…

  3. Elisabeth måndag, 3 november , 2008 den 5:31 e m #

    Jag skulle heller aaaaaaldrig skaffa ett konto på Facebook, men sedan föll jag till föga. Fast alla de där extragrejerna som finns använder jag inte. På sin höjd skriver jag på folks Pinnwand då och då, för just det är faktiskt ett i alla fall ganska bra sätt att hålla kontakt med folk på.

  4. annieverse måndag, 3 november , 2008 den 5:38 e m #

    Elisabeth: haha, jag har precis suttit och laddat in en massa ”lullull” på ansiktsboken…vad gör man inte för att slippa göra det man borde😉

  5. brownie måndag, 3 november , 2008 den 6:03 e m #

    Hehehe, ja du…är du pigg på en kompis till så finns jag där🙂

  6. annieverse måndag, 3 november , 2008 den 7:12 e m #

    brownie: jag söker och jag söker…var tusan finns du?!?!?!

  7. Wanda måndag, 3 november , 2008 den 9:21 e m #

    Ser du det luddiga ljuset på första bilden?
    Kanske lyckades du fånga en ängel på bild?😉

    /Wanda

  8. Tanten tisdag, 4 november , 2008 den 4:58 f m #

    Tihi, jag har hittat dig men jag är lite blyg…

  9. annieverse tisdag, 4 november , 2008 den 7:03 f m #

    Wanda: nej men vad häftigt…det lade jag inte märke till, men när du säger det så!

    Tanten: men såhär kan vi inte ha det😉

  10. brownie tisdag, 4 november , 2008 den 5:10 e m #

    Nu har jag pokeat dig🙂

  11. annieverse tisdag, 4 november , 2008 den 5:43 e m #

    Brownies: ehhhh…vad betyder det? Märks det att jag är nybörjare eller märks det att jag är nybörjare?!?!

  12. Ia söndag, 16 november , 2008 den 1:09 f m #

    Fina bilder du tar.

  13. annieverse söndag, 16 november , 2008 den 10:07 e m #

    Ia: Tack:-)

Kommentera

