Jahaja

20 Sep

Det händer stora saker. Eller så gör det inte det. Vi får se.

I Annieverse är egentligen allt möjligt, men det glömmer jag ibland.

11 svar to “Jahaja”

  1. Tanten lördag, 20 september , 2008 den 8:12 f m #

    Det där låter mystiskt och spännande.

  2. annieverse lördag, 20 september , 2008 den 8:20 f m #

    Tanten: mmm. Eller väldigt o-mystiskt och o-spännande. Vi får se vartåt det barkar.

  3. brownie lördag, 20 september , 2008 den 10:09 f m #

    Flytt igen? 🙂

  4. allatalarsvenska lördag, 20 september , 2008 den 10:28 e m #

    Spänningen är oooooooliiiiiidlig! 🙂

  5. Moböjs söndag, 21 september , 2008 den 6:54 e m #

    Men åhhhh….vill inte veta bara a ju…

    Vilken h e m s k cliffhanger.

    =)

  6. Gunilla måndag, 22 september , 2008 den 6:45 f m #

    Men!.. var är du? Du måste ju hålla oss läsare uppdaterade!!

  7. anonyma a måndag, 22 september , 2008 den 7:10 f m #

    Ska du hit???

  8. annieverse måndag, 22 september , 2008 den 8:24 f m #

    brownie: vad vet jag…intet!

    allatalarsvenska: det tycker jag med, ska du veta 😉

    Moböjs: ja, där fick jag till det, eller hur?!?

    Gunilla: jag är i Annieverse, precis som vanligt.

    anonyma a: ja, du vet ju att jag ska till Seoul snart! Min man med, fast inte på samma gång som jag. Men det blir ju ingen längre vistelse, tyvärr – inte vad vi vet i alla fall!

  9. Victoria måndag, 22 september , 2008 den 2:49 e m #

    Haha! jag tittar just nu på Anthony Bourdains ”No Reservations”, han är i Seoul och äter kimchi så det nästan sprutar ur öronen på honom! Jag tänkte gensat på dig! Kram/Vic

    PS: Lycka till med hemligheten, hoppas vi får veta vad det är snart!

  10. Elisabeth tisdag, 23 september , 2008 den 8:05 e m #

    Aber hallo, nu får du avslöja dig. 😉

  11. annieverse onsdag, 24 september , 2008 den 10:33 f m #

    Victoria: åh, den skulle jag vilja se 🙂
    På tal om ”hemligheten” vill jag också gärna veta…

    Elisabeth: aber hallo själv, när jag har något att avslöja så ska jag nog göra det, men just nu är det väldigt löst i kanterna…

Kommentera

