Tämligen idiotiskt

19 Sep

Jag vaknade vid tvåtiden i natt, behövde gå på toa. Efter väl förättat värv, när jag hasar mig tillbaks till sovrummet, märker jag att jag inte har ont i höften alls. Och då blir jag så upphetsad och glad av detta faktum att jag inte lyckas somna om på flera timmar. Det snurrar bara ”wow, jag har inte ont, helt fantastiskt” i mitt huvud hela tiden. Helt exalterad är jag.

Inte för att jag har något alls emot att vara lycklig, men mitt i natten, när man ska upp tidigt nästa morgon….tillfället kunde ha varit bättre valt.

Idag är jag ett vrak. Dock ett smärtfritt sådant.

6 svar to “Tämligen idiotiskt”

  1. Tanten fredag, 19 september , 2008 den 6:50 f m #

    Man ska sova på nätterna det håller jag med om.

  2. Victoria fredag, 19 september , 2008 den 10:53 f m #

    Preciiiis! Säg efter mig nu så du lär dig:
    SOVA på nätterna, VARA VAKEN på dagarna!
    ;o) Kram och trevlig helg!/Vic

  3. annieverse fredag, 19 september , 2008 den 10:56 f m #

    Tanten: tack för medhållet!

    Vic: haha, jag ska mumla detta som ett mantra resten av dagen!
    Kram och skön helg på dig med!

  4. Bim HD fredag, 19 september , 2008 den 6:38 e m #

    Själv hade jag glömt ställa uret tills imorse!!! Vaknade kl 7… Mindre bra, men kom iväg till sist. Jagat hela dagen och var inte hemma innan… 8? Ja, blogga om det idag imorgon? Började idag – då la internet av på jobbet – ja, medan användare ilade runt och kollade uttag mm så kunde man skriva några ord, hihihi… sen blev det inget och nu kommer jag knappt in på en enda sida på nätet utan att jag hinner gå på toa mellan sidorna, bläää… på dator, nät, mm…
    Må så grankott… ngn som tydligen HAR bytt kön idag 😉

  5. annieverse lördag, 20 september , 2008 den 8:19 f m #

    Bim: puh, vilken dag!!! Jag blir helt väck när jag vaknar sådär chockartat.
    Hoppas datorstrulet ger med sig snart för dig!

  6. Jämten lördag, 20 september , 2008 den 5:42 e m #

    Va kul för dig!
    Å det är ju lite bättre att vara trött än att ha ont.
    =)

Kommentera

