Den vackraste sommarhimlen

2 Aug

Jodå, jag lever än och har hälsan. Men det har varit alldeles förbenat varmt på sistone för att orka blogga eller göra något annat substantiellt. Himla tur att det inte kommit in några nya uppdrag under värmeböljan, jag hade nog inte gjort något vidare värst jobb. Känns som om hjärnan varit på väg att smälta bort.

Bjuder på fagra bilder från Vätterns strand. Jag har aldrig någonsin sett en så vacker himmel.

[rockyou id=119267940&w=426&h=320]

4 svar to “Den vackraste sommarhimlen”

  1. Jämten lördag, 2 augusti , 2008 den 9:11 e m #

    Väldigt vackra bilder!
    =)

  2. Tanten söndag, 3 augusti , 2008 den 6:09 e m #

    Absolut tjusigt. Det är svårt att få nåt gjort när det är så där riktigt varmt. Men nu när himlen här är jämngrå, det regnar och är kallt är jag inte nöjd med det heller.

  3. anonyma a måndag, 4 augusti , 2008 den 1:19 f m #

    Oh Vad jag langtar efter svensk sommar I ar var det inte mojlijgt for mig att aka till Sverige men nasta ar kanske kan vi bada tillsammans i svensk vatten.

  4. annieverse måndag, 4 augusti , 2008 den 5:58 e m #

    Jämten: TACK🙂

    Tanten: det är nog vår i-landslott vet du, att aldrig vara riktigt nöjda😉

    Anonyma a: åh, jag hoppas vi kan bada ihop nästa sommar!!!!

Kommentera

