Summer shoes

22 Jul

Mina favoritskor denna sommar:

Trädgårdsskor, 79 spänn på Coop Forum - fynd!!!

Trädgårdsskor, 79 spänn på Coop Forum - fynd!!!

 

Flipflops med koreansk text, 20 spänn, Seoul 2007

Flipflops med koreansk text, 20 spänn, Seoul 2007

7 svar to “Summer shoes”

  1. pbloggen tisdag, 22 juli , 2008 den 6:05 e m #

    Ja, där har du ju täckt in den svenska sommaren! =0)

  2. Jämten onsdag, 23 juli , 2008 den 1:48 e m #

    De första var fina, men är de sköna? Känns som lite klibbvarning i dem då man troligen går barfota i dem, eller?
    Några flip-flop har jag aldrig ägt och kan nog inte ha nu heller när jag har en begynnande hälsporre, men de var fina i alla fall. 🙂

  3. brownie onsdag, 23 juli , 2008 den 2:29 e m #

    Flip-flopsen är najs men trädgårdsskorna….nja😉

  4. Jenny söndag, 27 juli , 2008 den 6:36 e m #

    Alltså..jag anar mig till ett viss mått av sommarledighet på bloggen! Det var länge sedan sist…Har du ”drabbats” av samma sommar som vi på Bjäre?
    Njut på i så fall!

  5. Wanda tisdag, 29 juli , 2008 den 7:55 e m #

    Härliga färger!🙂 Me like.

    Kram/
    Wanda

  6. Ia lördag, 2 augusti , 2008 den 1:28 e m #

    *fnissar* Du är ekonomisk du!

  7. annieverse lördag, 2 augusti , 2008 den 3:20 e m #

    pbloggen: apselut!

    Jämten: har man strumpor på, vilket jag har, är de helt ok. Har använt dem när det varit lite småruggigt ute.

    brownie: nä, förstod att trädgårdspjucken inte skulle vara riktigt din stil😉

    Jenny: ja verkligen, sommarledighet på grund av hettan! Klarar inte av att blogga i höga temperaturer! Gillar det inte något vidare heller, ärligt talat…

    Wanda: vi har lite samma smak då🙂

    Ia: visst, jag måste ju spara ihop till höstens Odd Molly-plagg😉

Kommentera

