WordPress spökar

13 Jul

Så jäkla konstigt. Minnesgoda läsare ser ju direkt att inlägget nedan (Vad som komma skall för UFO:t) har varit publicerat långt tidigare. Jag fattar inte varför det plötsligt har dykt upp som ett nytt inlägg.

Sorry.

5 svar to “WordPress spökar”

  1. Ia måndag, 14 juli , 2008 den 7:52 e m #

    Skrämmande.

  2. *P* måndag, 14 juli , 2008 den 8:59 e m #

    *kliar mig i huvudet*

    Råkade du komma åt någon liten extra tangent när du flyttade över inlägget från Passagen?! *minns ju bildspelet*

  3. annieverse tisdag, 15 juli , 2008 den 9:36 e m #

    Ia: visst är det?

    *P*: ja, känner jag mig rätt är det nog jag som hjälpt WordPress på traven med spökerierna😉

  4. Peter Harold onsdag, 16 juli , 2008 den 9:42 f m #

    Kan du inte ändra i publiceringsdatan? Det går att styra när man vill att ett inläggs kall visas.

  5. annieverse torsdag, 17 juli , 2008 den 8:46 e m #

    Peter: det måste vara grejen. Att jag har lagt in fel publiceringsdatum när jag jobbade med att föra över gamla inlägg från Passagen-tiden. Tack för upplysningen!

Kommentera

