Vad som komma skall för UFO:t

13 Jul

Nu har jag pysslat ihop ett litet bildspel med några ögonblicksbilder från min nya hemmiljö från och med augusti – håll till godo! [rockyou id=76961203&w=426&h=319]

10 svar to “Vad som komma skall för UFO:t”

  1. Moböjs söndag, 13 juli , 2008 den 2:45 e m #

    Men.

    Det här inlägget känner jag igen.

    =-/

  2. Elisabeth söndag, 13 juli , 2008 den 3:50 e m #

    Jag känner igen mig! Tror jag. (I vilket fall som helst åkte jag den där spårvagnen några gånger. Fast jag fattade aldrig varför den, och andra spårvagnar kallades U-Bahn. Nog för att de åkte under marken ibland, men inte speciellt länge…)

  3. Elisabeth söndag, 13 juli , 2008 den 3:51 e m #

    Hur hamande smileyn där? Det skulle bara vara en vanlig parantes!

  4. Kusin Annika söndag, 13 juli , 2008 den 6:43 e m #

    Är inte det här ett av dina inlägg när du skulle flytta till Tyskland?? Typ postat för ca 1 år sedan??

  5. Wanda måndag, 14 juli , 2008 den 10:07 f m #

    Det ser oändligt mysigt ut. 🙂

    /Wanda

  6. Jämten tisdag, 15 juli , 2008 den 1:11 e m #

    Det ser riktigt mysigt ut där. Trivs ni bra eller?
    Hoppas att du för övrigt har det bra där nere i Skåne!
    =)

  7. annieverse tisdag, 15 juli , 2008 den 9:39 e m #

    Moböjs: jag med?!?!?

    Elisabeth: så du har varit i mina trakter? Visst är det konstigt att det heter U-bahn. Tror att det heter U-bahn om det så bara finns en station under jord…

    Kusin Annika: Jo. Jag vet inte.

    Wanda: är det också!

    Jämten: jaha, visst trivs vi. Det är idylliskt och trevligt och mysigt på alla sätt och vis. Men inte lika SPÄNNANDE som Korea, inte på långt när. Men jag ska väl sluta tjata om det… 😉

  8. Elisabeth onsdag, 16 juli , 2008 den 8:33 e m #

    Japp, jag tror det, för det ser väldigt bekant ut det där. Nu vet jag inte hur pass mycket jag kan skriva här, men börjar ”förorten” (eller ja, vad man nu ska kalla det) på K? Och finns det månne en ruin där? I sådana fall promenerade jag och några kompisar dit en gång.

  9. annieverse torsdag, 17 juli , 2008 den 8:38 e m #

    Elisabeth: jahadå, du har alldeles rätt 😉

  10. Haydee fredag, 18 juli , 2008 den 10:02 f m #

    Hallo!
    Här verkar det ju finnas mycket intressanta saker att läsa! Måste komma tillbaka på eftermiddagen.

    Men hmm.. Finns det möjligtvis N-K och O-K, eller är jag helt fel ute gälland stadsdelen?

Kommentera

