Slutbloggat

13 Jun

Nu lägger jag ner bloggverksamheten. Fast bara över helgen. Vi ska till Hamburg, besöka släktingar, ägna oss åt sightseeing och ha det allmänt trevligt. Bland annat lockar modelljärnvägsmuséet. Min man säger att det är nog något som dottern skulle gilla, jag misstänker dock att han talar i egen sak, så att säga 😉

 

11 svar to “Slutbloggat”

  1. Tanten fredag, 13 juni , 2008 den 6:54 f m #

    Ha det så trevligt!

  2. annieverse fredag, 13 juni , 2008 den 7:02 f m #

    Jamen tack för det! God helg till dig med!

  3. Gunilla fredag, 13 juni , 2008 den 7:04 f m #

    ha det så kul! Jag ser fram mot foton på modelljärnvägen.. om den nu är så fantastisk?

  4. Cicci fredag, 13 juni , 2008 den 7:36 f m #

    Ta god tid på er på Miniatur-Wunderland. Vi var där i 3 tim (kunde gärna stannat längre) och såg inte alla roligheter eftersom det var mycket folk och den största kategorien besökande var män i 55+ åldern som ockuperade platserna längst fram och släppte inte fram de små. Min 4½-årige son skämdes inte utan tog tag i folk och föste undan dem så att han kunde få komma fram och se. Dottern var något mer försynt.

  5. Bim HD fredag, 13 juni , 2008 den 8:30 e m #

    Hm, de brukar skylla på andra karlarna… värre blir det när de ingen har att skylla på… då blir det mest, det kanske vore kul att se hur det ser ut, det kanske försvinner – eller något… Ingen aning 😉 Stackars karlar som egentligen inte vågar erkänna att de är stora(?) pojkar 😉
    Må så grankott…

  6. pbloggen lördag, 14 juni , 2008 den 7:28 f m #

    Nu lyckades du skrämma mig.
    Vilken tur att det bara är under helgen det ska vara tyst här. Jag hoppas att ni har det toppen i Hamburg!

  7. Jämten lördag, 14 juni , 2008 den 12:57 e m #

    Jag blev oxå skrämd utav din första mening!
    Skönt att det bara var över helgen…
    *pustar*

  8. Eva söndag, 15 juni , 2008 den 6:44 f m #

    faasen vad skraj jag blev. Och utan förvarning tänkte jag! =)
    Tur det bara var halvsant då!
    Ha det så trevligt!

  9. Mie letar guldkanter måndag, 16 juni , 2008 den 1:37 e m #

    Ha det toppen så syns vi snart igen!

  10. Peter Harold måndag, 16 juni , 2008 den 1:56 e m #

    Japp, det där muséet står på min agenda också. Hamburg ligger ju mer eller mindre i vägen på min resa till Pyrenéerna… 😉

  11. annieverse måndag, 16 juni , 2008 den 7:03 e m #

    Gunilla: jo, den var fantastisk. Rapport kommer.

    Cicci: det var inte lika mycket folk när vi var där, konstigt nog (det var ju en söndag). Men dottern är ju bra på att knö sig, trained in Korea 😉

    Bim: precis, haha! Det är väl inget att skämmas för egentligen, kan man tycka…

    Eva: eller minimal-sant egentligen, sett i ett evighetsperspektiv 😉

    Mie: tack, det var en härlig break!

    Peter. Kan varmt rekommenderas när du glassar mot Pyrenéerna 😉

    pbloggen: det hade vi verkligen 🙂

    Jämten: hihi, måste säga att jag ville få folks uppmärksamhet med rubriken…

Kommentera

