Finfina fynd från Seoul

23 Maj

Kolla här vilka fina grejer! Min man hade med sig en helskön Pucca-prydnadskudde till mig (som dottern blev väldigt förtjust i också…notera att hon har en Pucca-tröja på sig…den är dock inte inköpt i Seoul, märkligt nog hittade jag den på C&A här i Düsseldorf) – och så fick dottern bl.a. en Hello Kitty-musmatta och mus – där är det jag som blir lite avundsjuk, hihi!

Sen fanns köttsaxen, myggsalva och en hel del annat smått å gott med i bagaget, precis som jag önskat mig.

Det är trevligt att maken är hemma igen, efter nästan tre veckor. Men som jag noterat tidigare blir det väldigt dammigt när han är hemma. Fattar inte riktigt varför? Han är inte särskilt skräpig av sig annars. Finns det människor som utsöndrar damm? Pyser det ut ur porerna på honom? Hrmmm…tål att tänka på.

7 svar to “Finfina fynd från Seoul”

  1. Tanten fredag, 23 maj , 2008 den 1:46 e m #

    Min dator skulle bli överlycklig över en sån mus och musmatta!

  2. annieverse fredag, 23 maj , 2008 den 8:40 e m #

    Tanten: ja, vilken dator skulle inte bli det?

  3. Cicci lördag, 24 maj , 2008 den 7:44 f m #

    Det var tur att han tog den stora resväskan….

  4. Alice lördag, 24 maj , 2008 den 3:30 e m #

    Hejsan
    Dottern blev ju jätte avundsjuk på dottern när hon såg mus och musmattan och dessutom fick höra att dottern har en egen data 🙂
    När kommer du till Seoul?

  5. Jämten lördag, 24 maj , 2008 den 4:26 e m #

    Pyser ut damm ur porerna…Hahaha, det var en rolig tanke! =)

  6. annieverse lördag, 24 maj , 2008 den 4:59 e m #

    Jämten: ja, ibland undrar man ju 😉

  7. annieverse lördag, 24 maj , 2008 den 5:00 e m #

    Alice: men då måste du ut och köpa en sån mus med matta till C!
    Jag har jättelösa planer på att åka till Seoul i höst, om dotterns farmor och farfar kan komma hit och vara barnvakter…

Kommentera

