Smyckesryck

19 Maj

Nu har jag fått ett ryck igen och pysslat ihop ett halsband. Den här gången blev det i någotsånär sobra färger; silver, vitt, kristall, olika nyanser av grått samt blått. Materialen jag använt är bl.a. metallkedjor, pärlor och kristaller. Och som ni ser är jag inne i en ”berlockfas” just nu. Tycker det är roligt med berlocker, speciellt lite större (bättre blingbling-effekt!). Om man använder ett enkelt karbinlås kan man ju använda dem till olika halsband.

14 svar to “Smyckesryck”

  1. Jenny måndag, 19 maj , 2008 den 1:30 e m #

    Snyggt!!
    Vi håller på och startar en ny webpage för Nordic Club Seoul, går det bra om vi lägger en länk till din blogg?
    Gruss Gott!

  2. annieverse måndag, 19 maj , 2008 den 1:51 e m #

    Hallihallå Jenny! Hoppas allt är väl i Seoul! Visst får ni länka till min blogg, det blir jag bara glad för 🙂

  3. Mie, Absolut Guldkant måndag, 19 maj , 2008 den 5:08 e m #

    Det var ju jättesnyggt! Vad duktig du är:)

  4. Jämten måndag, 19 maj , 2008 den 5:15 e m #

    Wow, va duktig du är! =)

  5. maria måndag, 19 maj , 2008 den 5:57 e m #

    http://ladiesmafia.mylava.net/

    kom och umgås med oss !

  6. annieverse måndag, 19 maj , 2008 den 6:03 e m #

    Mie och Jämten: åh, tack 🙂

  7. annieverse måndag, 19 maj , 2008 den 6:13 e m #

    maria: tack för inbjudan 🙂

  8. Brownies måndag, 19 maj , 2008 den 7:00 e m #

    Jag är inte mycket för hemmapyssel (mest för att jag är för otålig för det) men detta var skitsnyggt.

  9. annieverse måndag, 19 maj , 2008 den 7:03 e m #

    Brownies: jag är verkligen ingen ”pysselmänniska” heller. (Har dessutom tummen mitt i handen nästan jämt) Men eftersom jag älskar smycken har jag gjort ett undantag för sånt 😉
    Älskar att sitta och pilla med pärlor och stenar och sånt!

  10. Victoria måndag, 19 maj , 2008 den 8:47 e m #

    Oooooh, fint!

  11. Bim H-D måndag, 19 maj , 2008 den 9:48 e m #

    Hua, vad häftigt!!! Läckert… gillar berlocker i mängd, bling-bling…
    Må så grankott… och är det inte härligt när det säger det runt handleden också… är bling-bling och låter liksom så också 😉

  12. whatsoninkyiv fredag, 23 maj , 2008 den 11:32 f m #

    Du är duktig du! Fint!

  13. annieverse fredag, 23 maj , 2008 den 8:42 e m #

    Bim: javisst, blingbling ska låta också, klirra å ha sig!

    whatsoninkyiv: tack 🙂

  14. annieverse fredag, 23 maj , 2008 den 8:42 e m #

    Victoria: tusen tack!

Kommentera

