Man får passa sig! Tror jag…

19 Maj

De senaste dagarna har de flesta mejl jag skickat varit av privat karaktär. Och därför har de avslutats med ”Kram från Annie”.

Idag skulle jag skicka ett ”officiellt” mejl, nämligen en offert till en kund. Det var på vippen att jag – på ren rutin – avslutade hela härligheten med….”Kram från Annie”.

Ähum. Kanske inte det bästa sättet att avsluta ett seriöst jobbmejl på.

Fast å andra sidan…vem vet! Kanske hade det oemotståndliga avslutet gjort att just jag fick jobbet?

😉

5 svar to “Man får passa sig! Tror jag…”

  1. Jessica Anshagen tisdag, 20 maj , 2008 den 8:18 f m #

    God morgon!
    Hoppas du får en bra dag 🙂
    Kolla jätte gärna in min webshop med fina öppningserbjudanden!

  2. Peter Harold tisdag, 20 maj , 2008 den 1:32 e m #

    Jag har också fått många jobbmejl med ”kram” över signaturen. Det kan ju hända att min omgivning tycker att jag behöver det, eller också är det en modern grej.

    Har f.ö. fått ett ”puss & kram” av en yngre kvinnlig släkting, vilket gjorde mig väldigt brydd.

  3. annieverse tisdag, 20 maj , 2008 den 3:21 e m #

    Jessica: tack för tipset!

    Peter: hihi, det där med pussen och kramen från unga damen var lite sött 😉

  4. Ia onsdag, 21 maj , 2008 den 7:00 e m #

    Säg inte så! Tänk om jag också…

  5. annieverse onsdag, 21 maj , 2008 den 8:15 e m #

    Ia: det skulle inte förvåna mig…

Kommentera

