Det trodde jag faktiskt inte…

30 Apr

Strax efter att jag skrivit inlägget nedan fick jag syn på det här.

Lilla Engla. Mördad, och nu upphöjd till ”symbol”.

En värnlös 10-åring. Usch vad jag tycker illa om det här efterspelet.

2 svar to “Det trodde jag faktiskt inte…”

  1. Håkan Sunar onsdag, 30 april , 2008 den 11:54 f m #

    På tal om SVT som kommer att direktsända spektaklet. Kommer det att spelas några rökare från Psalmtoppen?

  2. annieverse torsdag, 1 maj , 2008 den 7:50 e m #

    Håkan: jag föredrar att inte ens spekulera i det.

Kommentera

