Huvaligen…

18 Apr

…det pirrar i magen, jag drar igång min nya blogg hos WordPress ”på riktigt”!

Jag har bloggat sedan sommaren 2005 på Passagen. Under de senaste månaderna har jag ägnat mig åt att kopiera över allt innehåll i den bloggen hit, eftersom jag blivit mer och mer missnöjd med Passagens bloggfunktion. Egentligen är det ett vansinnesprojekt, eftersom det inte finns någon praktisk kopieringsfunktion, allt får göras för hand. Men! Jag ville ha med mig alla pinaler till min nya cyber-bostad, så det var bara att bita ihop. Är inte riktigt klar med flytten än, men väljer ändå att öppna dörren för er läsare nu.

Det är jätteroligt om alla blogg- och kommentarsvänner som troget hälsat på under Passagen-tiden även hittar hit. Ni är hjärtligt välkomna! Hoppas även att nya gäster tittar in…

9 svar to “Huvaligen…”

  1. Linda fredag, 18 april , 2008 den 10:24 f m #

    Fin ny blogg hur som helst! 🙂

  2. annieverse fredag, 18 april , 2008 den 10:29 f m #

    Tack Linda! 🙂

  3. Victoria fredag, 18 april , 2008 den 12:26 e m #

    Tjohooo! Här gör man bäst att ändra sina länkar minsann! Hoppas att du trivs bättre här än på Passagen. Kram/Vic

  4. Brownies fredag, 18 april , 2008 den 1:46 e m #

    Happy blogging på det nya stället =)

  5. Gunilla fredag, 18 april , 2008 den 6:38 e m #

    *hänger i svansen*

  6. Jämten fredag, 18 april , 2008 den 8:22 e m #

    Tjingtjing!
    Mig blir du inte av med så lätt.
    😉

  7. Cicci fredag, 18 april , 2008 den 8:24 e m #

    Jag får läsa min dagliga dos här istället – ska bli jättekul!

  8. annieverse lördag, 19 april , 2008 den 6:46 f m #

    Vic: kul att få se dig här med 🙂

    Brownies: tack, och jag får önska det samma till dig!

    Gunilla: hihi, häng på bara!

    Jämten: det är jag glad för 🙂

    Cicci: du är så välkommen!

  9. Elisabeth lördag, 19 april , 2008 den 8:53 f m #

    Trevligt med WordPress, det verkar både snyggare och bättre än Passagen (säger hon som har Blogger…).

Kommentera

