Britney och jag

3 Apr

Jag vaknade sent i natt och hade svårt att somna om. Till slut lyckades jag dock knoppa igen, och då drömde jag…

…herreminje…

…att jag var Britney Spears tvillingsyster.

Och att jag hade en övernaturlig talang. Jag kunde få föremål att levitera från marken och fara upp i himlen bara genom att titta på dem.

Britney själv, hon bara fjantade sig. Och hade jättefult läppstift.

Vi hade en enormt stor familj och bodde i ett stort hus. Det knepiga var att det inte fanns några vettiga badrum, så vi fick duscha i en skokartong av plast. (Vi kanske var dvärgar?!?)

Just när jag hade vridit på duschen och vattnet började strömma så ringde väckarklockan.Varpå jag upptäckte att regnet strömmade ner över Düsseldorf.

Hmmmm.

Tror ni denna dröm har något samband (som i så fall ska tolkas hur?) med att min dotters fröken igår blev gravt chockerad över att min dotter inte visste vilka ABBA var?

Life. What a mystery.

Kommentera

