Back in Deutschland

11 Jan

Då var vi tillbaka i Düsseldorf. Här är det nästan vårväder, 11 grader redan på morgonen!

Min rygg gör inte ont längre men den är kolossalt stel. Jag ligger i med min vetevärmare flera gånger om dagen, det bör väl fylla någon funktion. Om inte annat är det skönt.

På vardagsrumsgolvet ligger min stora resväska som ska packas upp. Att packa upp resväskor är (vilket jag påpekat tidigare) något av det tråkigaste jag vet. Jag kan skjuta på det hur länge som helst. Som tur är kom det in ett jobbuppdrag i morse, och det måste ju prioriteras före uppackning. Money talks, såklart!

Kommentera

