Tre rätt av tre möjliga!

16 Sep

Jamen det gick ju bättre än väntat, hihi.

Kvart i nio i morse kunde jag, i riktigt nyktert tillstånd, bege mig till gymet med rosor på kind och solsken i blick, för att där plåga mig igenom ett body conditioning-pass. Jodå! Totalt var vi fyra vinprovartöser som mötte upp till träningen. Viking Spirit!

Nu såhär på seneftermiddagen är jag rysligt trött, vilket beror på att jag fått för lite sömn. Var hemma före midnatt igår, men när jag är ute på skojigheter kvällstid tar det alltid en förfärlig tid för mig att varva ner och somna.

Skulle gärna lägga mig på soffan ett tag, men nu ska jag ta dottern till en kompis födelsedagskalas. Får väl slappa lite sen istället, medan Den Lilla partajar.

Är mäkta stolt över att jag lyckades få tre rätt av tre möjliga på gårdagens Rioja-viner. Jag kan INGENTING om viner egentligen, men jag kunde pricka in dem på doften. Att klara färg och smak tycker jag faktiskt är knepigare.

Kommentera

