Livstecken med ü

16 Aug

Men goddag, alla!

UFOt befinner sig enligt planerna i Düsseldorf, huvudet upp, fötterna ner. Flüttkaoset avtar. Internet-uppkoppling saknas dock. Deutsche Telekom strular och strular. Urrrk. Just nu befinner jag mig darfoer i büns bibliotek, där kan man hüra datorer. Dock utan vissa svenska bokstäver. Men det finns ju ü och Ü!! Alltid noegeot.

Jag hoppas bli med Internet poe hemmafronten snart. Hoppashoppashoppas. Doe ska jag skriva lite mindre besünnerliga texter, hoppas jag.

Foerutom att Deutsche Telekom gör sitt bästa för att irritera oss (ännu har jag inte träffat poe noegon som gillar DT, tüskarna själva allraminst) soe är det sehr gemütlich här. I morse när jag stack näsan utanför dörren möttes jag av en doft jag inte känt poe väldigt längre…hmmm…vad var det nu igen…jo, KOSKIT!!! Hahaha! Det var man inte bortskämd med i Seoul, inte…

Ha det gott alla, vi hörs!

Kommentera

