Ett Nobelpris…

15 Jul

…skulle jag gärna dela ut till den genialiska människa som kan uppfinna en grässort som automatiskt stöter bort eller tar kål på alla maskrosor, övrigt ogräs och mossa som får för sig att slå rot där.

Vår radhusgräsmatta ser ut som jagvetintevad. Dagens i-landsproblem, jag vet, men det stör mig.

Jag är väl en mycket ytlig människa. Men nu har jag inte tid att utveckla det temat, för jag måste ut och ha ihjäl XXX antal maskrosor.

Blir åtminstone solbränd på ryggen. Alltid något.

Kommentera

