5 Feb

Wow, min första bloggutmaning! Tack för den, Multimamman!Jaha, jag ska göra en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter jag har och sedan utmana fem andra bloggare att göra detsamma och fortsätta kedjan.

UFO:ts lista

1. Jag är så lat att jag nästan aldrig orkar fälla ner toalocket efter mig, med följd att både ett och annat som inte bort hamna i toastolen hamnar där – urrrrrk

2. Jag tycker att dillchips och dajm är jättegott ihop

3. Jag gillar att gå på stan med mp3-spelare med bra musik, då fantiserar jag om att jag är med i nån fräck och konstnärlig musikvideo (dock avhåller jag mig från att sjunga till musiken…)

4. Om det står en jättesnygg karl i korvkiosken går jag inte fram och handlar något där, hur hungrig och korvsugen jag än är, jag är en blyg viol som blir kolossalt lätt generad. Letar istället efter en korvkiosk med en sur tant i. Det känns tryggt.

5. Om jag har kjol på mig (speciellt kortare varianter) och är ute någonstans måste jag alltid kolla att jag inte stoppat in baksidan på kjolen i strumpbyxorna av misstag. Alternativt måste jag tvångsmässigt kolla att jag VERKLiGEN kom ihåg att ta på mig kjolen, så att jag inte går omkring i bara strumpbyxor.

Japp, det var det, det!

Fast nu kan jag inte fullfölja resten av utmaningen, som ju består i att utmana fem andra bloggare att göra bort sig på samma sätt. För alla mina favorit-medbloggister ? ja, de flesta bloggare överhuvudtaget ? verkar ju redan ha antagit utmaningen!

Sorrysorrysorry…men om det är någon som läser detta, och som inte blivit utmanad än – känn dig härmed utmanad och uppmanad!

Kommentera

