Snart tillbaka i vardagen igen

4 Jan

Svvvischhhh! Vad tiden går fort när man har roligt…I morgon är det dags för oss att återvända till Seoul, efter att ha blivit ohämmat bortskämda av familj och vänner i tre veckor. Lite sorgligt känns det, men oftast tycker jag nog det är skönt att återvända till vardagslivet och rutinerna efter ett tags sanslöst slappande.

Det allra roligaste här har nog varit att se sjuåringens glädje över att åter få busa med sina svenska kompisar, och att dessutom få besöka ”sin” häst på ridskolan hon hängde på i somras. En lång ritt på honom, i djup snö, hann hon med. Alldeles salig!

Själv ska jag ”ta tag i mitt liv” och ägna mig en del åt min hälsa nu. Jag är rätt bra på att skämma bort mig, fast kanske inte på rätt sätt då (läs: Marabou mjölkchoklad, grillchips och ostbågar). Nu ska det bli pilates och en satsning på GI, hade jag tänkt mig.

Kommentera

