Vardagsbön

7 Sep

7 september 2007

Gud som haver barnen kär, och alla virrpannor med, hoppas jag:

Tänd min kunskapslååååga
Svara på min frååååga…

…när, o när, ska jag äntligen lära mig att stänga toalettlocket så att inget som råkar trilla ut från badrumsskåpet ovanför hamnar i toaletten? På det att jag inte ska tappa ner några fler burkar med ansiktskrämer från Clinique i toavattnet – till mina medmänniskors behag (eftersom jag blir så oerhört mycket snyggare av mina Clinique-krämer)?!?

Med hopp om svar

Signaturen ”Vetgirig”

Kommentera

